Виховний захзахід

Абетка безпеки

Дійові особи Мишка, Жабка, пожежник Кузьма, Вовк, Лисиця, Ведмідь.

Оформлення  залу:

На сцені інтер’єр кімнати (меблі, посуд, побутові електроприлади, піч). В залі висять плакати з правил дорожнього руху, техніки безпеки. Засоби для тушіння пожежі з побутовими приладами. На підлозі макет — «зебра» — пішохідний перехід. Макет світлофора.

Ведуча проводить вступну бесіду про правила безпеки. Розглядають плакати. Діти готуються слухати казку.                                   

Ведуча

Десь у полі, біля лісу            

Хатка з дерева стоїть.

Біля хатки, зовсім поруч,

 

Там струмок собі біжить.


Виховна година


Тема. Вогонь - друг! Вогонь - ворог!

 

Мета. Підвести з учнями  підсумки  усього того, що вони вже знають про вогонь, його наслідки, користь і шкоду.  Повторити правила техніки безпеки при користуванні сірниками та електроприладами.
          Розвивати мислення, пам'ять, увагу, вміння робити власні висновки, самостійність.
          Виховувати дисциплінованість, культуру поведінки, повагу до професії пожежника. 

 

Обладнання. Ігрові плакати по техніці пожежної безпеки, виставка дитячих робіт, запис для фізкультхвилинки.


                                                 Хід заняття


І. Організаційна частина. Оголошення теми і мети

Ми вже не раз розмовляли про правила протипожежної безпеки. 


Усний журнал:

«День пам’яті жертв голодоморів»

 

Вчитель:  Голодомор в Україні тривав 17 місяців – з квітня 1932 року до листопада 1933 року. За різними даними, загинуло від 4 до 7 млн людей, хоча деякі історики вказують про 10-11 млн загиблих.

Навесні 1933 року, кажуть історики, в Україні помирало 17 людей щохвилини, 1 000 людей щогодини і майже 25 000 людей щодня.

Офіційне вшанування пам'яті жертв Голодомору, в тому числі, визнання його Геноцидом українського народу, розпочалося за ініціативи української діаспори у США та Канаді.

 

 


Усний журнал:
"Моя Україна - вільна держава
".

 

М е т а : ознайомити дітей зі змістом понять "держава", "незалежність"; розширити знання про Україну як незалежну державу; про неповторність рідної країни; розвивати творчі здібності школярів; вчити пишатися своєю Вітчизною; шанувати мову, традиції свого народу.

О б л а д н а н н я : зображення пейзажів (поле, гори, ліс і т.д.); портрети славетних українців'; рушники, писанки, карта України; фотокартки історичних місць, пам'яток архітектури, записи пісень у виконанні Н.Матвієнко.

 

Хід заходу

У ч и т е л ь . Уявімо ситуацію, у якій кожен із вас ...